OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Před objednáním určete co nejpřesněji svou velikost. Podívejte se na tabulku velikostí a věnujte pozornost popisu a rozměrům, které uvádíme u každé položky.

Vlastní nákup: Vyberte zboží a zadejte koupit. Přehled objednávek najdete v košíku. Přes pokladnu pak zboží odešlete. Pokud by se vám objednání nezdařilo, můžete objednávku poslat na e-mail: MarieJakubcova@seznam.cz nebo na tel.: 776 597 783. Přijetí objednávky vám potvrdíme na e-mail nebo pokud udáte číslo telefonu, zašleme zprávu. Dodací lhůta 7 -14 dní.

Zboží zasíláme  balíkem na poštu nebo do ruky  České pošty do 7 dnů po obdržení objednávky. Česká pošta doručí zásilku do následujícího pracovního dne. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, bude balík uložen na poště po dobu 7 dní. K ceně účtujeme balné a poštovné 90,- kč. Při nákupu nad 3 000,- Kč poštovné a balné neúčtujeme. Pokud bude zboží vyprodáno zašleme zprávu na váš e-mail nebo telefon. Platbu můžete provést pouze převodem na účet. č.ú. 86-1134620277/0100?

1. ZÁKLADNÍ PRAVIDLA NÁKUPU?

Veškeré objednávky uskutečněné na www.pletene-odevy.cz jsou považovány za závazné. Objednáním kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a reklamačním řádem, které jsou k dispozici na www.pletene-odevy.cz a že s nimi souhlasí. Každá objednávka je potvrzena formou e-mailové nebo SMS zprávy (pokud je při objednávce zadán mobilní telefon) zaslané zákazníkovi. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že objednané zboží se již nevyrábí a dále z jiných důvodů. V těchto případech bude kupující neprodleně ze strany prodávajícího kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Právní vztahy vzniklé uzavřením kupní smlouvy se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku, zejména ustanoveními o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku.

2. DOPRAVNÉ A BALNÉ?

V ceně zboží není obsaženo dopravné a balné. Ceny a způsoby dopravy najdete v odkazu "Dopravné".
U textilu je balení v igelitovém obalu nebo kartonu.

3. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY?

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem. Stačí uvést jméno, e-mail a číslo objednávky + (datum objednávky).

4. DODACÍ LHŮTA?

Objednávky se vyřizují v týdenních cyklech. Základní dodací lhůta je zpravidla od 7 do 14 dní od odeslání Vaší objednávky. Pokud se tato doba prodlouží budeme Vás informovat na Váš e-mail. V době odeslání Vaší objednávky Vám bude zaslána zpráva o expedici e-mailem nebo SMS.

5. VÝMĚNA ZBOŽÍ?

U většiny zboží najdete velikostní tabulky na základě kterých si můžete vybrat správnou velikost zboží do Vaší objednávky. V případě výběru nevhodné velikosti, Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jinou velikost. Náklady spojené s výměnou nese zákazník. Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu:

Výroba pletených oděvů
Marie Jakubcová
Býkovice 7, 679 71 Lysice

V případě vrácení zboží a odstoupení od smlouvy se řiďte odkazem PODMÍNKY VRÁCENÍ ZBOŽÍ.?

6. REKLAMACE A ZÁRUKA?

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší společnosti. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.?

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním
  • nesprávným ošetřováním a praním výrobku?

Postup při reklamaci:

  • informujte nás o reklamaci telefonicky 776597783 nebo e-mailem na: MarieJakubcova@seznam.cz
  • zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu: Výroba pletených oděvů, Marie Jakubcová, Býkovice 7, 679 71 Lysice
  • do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
  • doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě?

OCHRANA  OSOBNÍCH ÚDAJŮ?

Veškerá osobní data (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, bankovní spojení, IČO, DIČ apod.), která jsou součástí objednávky a která nám byla sdělena jsou považována za diskretní a jsou chráněna proti zneužití. Údaje o zákaznících zásadně nebudou sdělována třetím osobám, kromě těch, kteří se tímto podílejí na vyřízení objednávky zákazníka (banka, přeprava apod.)?

Y2JjN